Co ma wspólnego Goran-Tech z Ferarri?

ferrari duze

Pod hasłem „Made in Italy oltre confine” (Made in Italy poza granicą), w dniach 29.02-01.03 w muzeum Ferarri w Maranello odbył się dwudniowy meeting dla klientów firmy Goran-Tech.

 

Goran-Tech powstał w 2014 w wyniku podziału znanej i cenionej na rynku spółki Goran, a celem podziału była specjalizacja każdej z nowo powstałych spółek. Goran Group tym samym złamało modny w ostatnich latach trend na rynku polskim do produkowania przez jedna firmę stolarki z rożnych materiałów (PVC, aluminium, drewno).

Według zarządu spółki na rynku krajowym i poza nim zaczyna brakować miejsca dla producentów, których mottem handlowym jest hasło: „okna 7-komorowe w cenie 5-komorowych”. Specjalizacja Goran-Tech poszła w stronę bardzo trudnych – z punktu widzenia technicznego i projektowego – kontraktów oraz produktów ekskluzywnych. 70% sprzedażny to eksport na rynek włoski, 20% na niemiecki,  a pozostałe 10% stolarki pozostaje w kraju.

Powróćmy jednak do eventu! Tydzień po prezentacji najnowszego bolidu F1 ze stajni Ferrari (model SF16-H), Goran-Tech zaprosił swoich dealerów z Północnych Włoch do historycznego i prestiżowego miejsca, jakim jest fabryka i muzeum Ferrari w Maranello, gdzie przedstawił swoją nową ofertę na jeden z najtrudniejszych rynków europejskich. Pierwszy dzień poświęcony został prezentacji nowości produktowych – miedzy innymi systemowi iWin R, który bazuje na najnowszym systemie Gealan Kubus (będzie miał swoją oficjalną premierę już niedługo).

Wiele czasu zarezerwowano również na pokaz najnowszych produktów z serii Elite (PVC-drewno), których sprzedaż w 2015 osiągnęła poziom ok 25% całkowitej produkcji Goran-Tech.  Dodatkowo Siegenia zaprezentowała system okuć w klasie antywłamaniowej RC3. Kolejną ciekawostką były nowiny w technologi Fibertek – system okiennic z włókna węglowego. W czasie drugiego dnia spotkania obrano kurs szkoleniowy, podczas którego technicy z Goran-Tech przedstawili i wytłumaczyli klientom meandry nowej normy obowiązującej na rynku włoskim. Przeprowadzono również kurs efektywnej sprzedaży. Jak tłumaczy organizator eventu, wybór lokalizacji nie był kwestią przypadku. Połączenie innowacji, najnowszych technologi i ultranowoczesnego designu  to wspólne cechy Goran-Techa i Ferrari. Plany producenta na lata 2016-2017 to dalszy rozwój na rynkach eksportowych oraz wejście na rynek wymagających inwestycji krajowych, które stawiają na innowacje i estetykę, a nie jedynie na niską cenę.

Komentowanie jest wyłączone